معرفی شرکت پتروشیمی بروج امارات

همه چیز درباره شرکت پتروشیمی بروج امارات (BOROUGE)

شرکت پتروشیمی بروج امارات (BOROUGE) یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی در جهان میباشد که امروزه بالاترین میزان تولید پلی اتیلن را در خاورمیانه به خود اختصاص داده است. بسیاری شرکت های تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در خاورمیانه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات خود را از این شرکت بزرگ و حرفه ای تهیه میکنند. در این مقاله سعی داریم معرفی کاملی از شرکت پتروشیمی بروج امارات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

خلق ارزش از طریق نوآوری و مردم

بروج راه‌حل‌های پلیمری ارزش‌آفرینی را برای کشاورزی، زیرساخت‌ها، انرژی، بسته‌بندی پیشرفته، حمل‌ونقل و صنایع مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند. با استخدام بیش از 3100 نفر و خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 50 کشور در سراسر آسیا، خاورمیانه و آفریقا.

بروج متعهد به ارائه راه حل های خلاقانه برای طیف گسترده ای از صنایع  و مشتریان در سراسر جهان، به شیوه ای موثر و سازگار با محیط زیست، از پیشرفته ترین فناوری های اختصاصی استفاده می کند و در رسیدگی به چالش های جهانی مانند تغییرات آب و هوا، ضایعات مواد غذایی و کمبود آن کمک می کند. دسترسی به آب شیرین، انتقال انرژی، حمایت از مراقبت های بهداشتی و مدیریت پسماند می باشد.

بروج یکی از بزرگترین مجتمع های پلی اولفین یکپارچه جهان را در شهر صنعتی الرویس، امارات متحده عربی اداره می کند و دارای ردپای منطقه ی متنوعی از هاب ها، انبارها و دروازه های لجستیکی در سراسر منا ، اروپا و آسیا، و همچنین یک کارخانه تولید ترکیب سی.ام.پی در شانگهای است.

شرکت پتروشیمی بروج امارات

ارزش های شرکت پتروشیمی بروج امارات 

در بروج، مثل یک خانواده هستند که با هم کار می کنند تا بروج را به مکانی عالی برای خود و نسل های آینده تبدیل کنند، از طریق زندگی و تنفس ارزش های پنج گانه خود یعنی ترقی، مشارکت، مسئولیت پذیری، محترمانه و کارآمد…

تاریخچه شرکت پتروشیمی بروج امارات 

بروج که در سال 1998 از طریق مشارکت استراتژیک بین ADNOC و Borealis تاسیس شد. برای ساخت و راه اندازی یک مجتمع پتروشیمی در شهر صنعتی Al Ruwais امارات متحده عربی، با یک تجارت فروش و بازاریابی در سنگاپور تشکیل شد.

 

Borouge، فهرست شده در بورس اوراق بهادار ابوظبی (نماد ADX “BOROUGE” / ISIN “AEE01072B225”)، یک شرکت پتروشیمی پیشرو است که راه حل های پلی الفین نوآورانه و متمایز را برای صنایع انرژی، زیرساخت، تحرک، بسته بندی پیشرفته، مراقبت های بهداشتی و کشاورزی ارائه می دهد. ADNOC مالک اکثریت 54 درصد سهام و Borealis دارای 36 درصد سهام در Borouge است.

 

ADNOC

شرکت ملی نفت ابوظبی (“ADNOC”) یکی از بزرگترین شرکت های انرژی یکپارچه  در سطح جهان است که در سراسر زنجیره ارزش هیدروکربنی فعالیت می کند و تقریباً 95٪ از کل ذخایر نفت و گاز امارات را مدیریت می کند.

BOREALIS

Borealis یکی از ارائه دهندگان پیشرو در جهان است که از محلول های پلی اولفین پیشرفته و دایره ای شکل استفاده میکند و یک رهبر بازار اروپایی در زمینه مواد شیمیایی پایه، پلی اولفین ها و بازیافت مکانیکی پلاستیک است. دفتر مرکزی این شرکت در وین اتریش است.

شرکت پتروشیمی بروج امارات

مسیر شرکت پتروشیمی بروج امارات

بروج ظرفیت تولید خود را 10 برابر از سال 2001 تا سه ماهه اول 2022 افزایش داده‌است تا به 5 میلیون تن در سال برساند و همه پروژه‌های توسعه به موقع و با بودجه تکمیل شده‌اند. ما یک پایگاه دارایی جوان و به خوبی حفظ شده با سطوح مخارج سرمایه نگهداری محدود را اداره می کنیم که ظرفیت تولید ما را بیشتر می کند.

 

1998: Borouge در ابوظبی و سنگاپور تاسیس شده است.

2001: تولید پلی الفین در ابوظبی با 450000 تن در سال آغاز می شود.

2005: تولید پلی الفین در ابوظبی به 600000 تن در سال افزایش یافت.

2006: بروج منشور جهانی Responsible Care® RC را امضا می کند.

بوروژ یکی از بنیانگذاران انجمن پتروشیمی و مواد شیمیایی خلیج فارس است.

2007: راه اندازی طرح “آب برای جهان” با Borealis

2010: کارخانه تولید کامپوندینگ در شانگهای شروع به تولید 50000 تن در سال کرد.

تولید پلی الفین در ابوظبی به 2 میلیون تن در سال افزایش می یابد.

2013: Borouge گواهینامه RC 14001 را دریافت می کند.

2014: تولید پلی الفین ها به ابوظبی افزایش یافت و به 4.5 میلیون تن در سال رسید.

2015: افتتاح مرکز نوآوری در ابوظبی

افزایش ظرفیت تولید کارخانه کامپوندینگ در شانگهای به 90000 تن در سال

2016: بروج گواهینامه OHSAS 18001 را دریافت می کند

تولید XLPE در ابوظبی آغاز می شود.

برنده شدن در رده طلای جایزه تعالی شیخ خلیفه (SKEA)

2017: Anteo™ در سطح جهانی با Borealis راه اندازی شد.

2018: جشن راه اندازی واحد pp5 در شهر صنعتی الرویس برای افزایش ظرفیت پلی پروپیلن به 2.24 میلیون تن در سال

2019 :کسب رتبه طلایی جایزه عالی شیخ خلیفه (SKEA) برای دومین بار

شروع مرحله FEED برای Borouge 4

2020 :تأسیس شرکت بازاریابی جدید در مصر

تولید گرید پلی پروپیلن مخصوص ساخت ماسک صورت

2021 :موافقت سهامداران برای ادامه تصمیم سرمایه گذاری نهایی برای Borouge4 و شروع راه اندازی PP5 را دریافت کرد.

Borouge رسماً مواد بازیافتی را به مجموعه خود اضافه می کند.

شرکت پتروشیمی بروج امارات

استراتژی 2030 بروج

در سال 2020، بروج استراتژی 2030 خود را برای هدایت فعالانه جاه طلبی های تجاری خود در پاسخ به محیط کسب و کار در حال تغییر در سال های گذشته، تجدید کرد. برای دستیابی به چشم‌انداز بلندمدت‌مان، تازه‌سازی بر سه موضوع اصلی سفر ما، یعنی تعالی، هویت و رشد متمرکز است.

 

استراتژی 2030 بروج بر سه موضوع اصلی تمرکز دارد:

رشد ، تعالی ، هویت

عملیات بروج

بروج تولید خود را در سال 2001 با 450000 تن در سال آغاز کرد و در سال 2010 ظرفیت تولید سالانه بروج را سه برابر کرد و به 2 میلیون تن رساند. در سال 2015، Borouge ظرفیت سالانه خود را به 4.5 میلیون تن افزایش داد و آن را به 5 میلیون تن در سال 2022 افزایش داد. این شرکت در نظر دارد تا سال 2025 به 6.4 میلیون تن برسد، یعنی افزایش 14 برابری در ظرفیت کلی از اولین تولید خود.

Borouge در حال گسترش شبکه تجاری و لجستیکی خود در خاورمیانه و آسیا است. با تمرکز بر ماموریت، شرکت بروج، “ایجاد ارزش از طریق افراد و نوآوری”، اطمینان حاصل می کنند که با توسعه راه حل های خلاقانه ای که برای تولید کنندگان پلیمر، مبدل ها و کاربران نهایی ارزش ایجاد می کند، نقشی حیاتی در حمایت از صنعت ایفا می کنند.

حضور جهانی

سازمان هماهنگ فروش و بازاریابی جهانی شرکت بروج با قابلیت‌های توزیع و لجستیک قوی پشتیبانی می‌شود و به این شرکت امکان می‌دهد در عین تلاش برای به حداکثر رساندن بازده، به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. بروج توسعه خود را بر روی بازارهای در حال رشد متمرکز می کند، رویکردی جهانی که توسط مجتمع تولیدی بروج در خاورمیانه و پلت فرم بازاریابی، فروش و تحویل متمرکز در سنگاپور امکان پذیر شده است. این موضوع شرکت بروج را از رقبای متمرکز بر آسیا یا آمریکا متمایز می کند.

متعهد به پایداری

بروج به هدف خود برای پرورش جهانی پایدار متعهد هست. بنابراین، این شرکت اولویت‌های استراتژیک خود را برای ایجاد ارزش پایدار برای همه ذینفعان – مشتریان، کارمندان، جوامع و سهامدارانمان – و حمایت از آینده‌ای سبزتر برای جهان هماهنگ کرده‌ است.

استراتژی پایداری بروج بر چهار اولویت کلیدی تمرکز دارد:

 

تضمین پایداری عملیات و زنجیره تامین

پیشبرد توسعه راه حل های پلاستیک پایدار و ترویج اقتصاد دایره ای

افزایش تأثیر اجتماعی مثبت در جوامعی که در آن فعالیت می کنند

پرورش فرهنگ عملکرد پایدار در سراسر سازمان

شرکت پتروشیمی بروج امارات

اعضای شرکت پتروشیمی بروج امارات

رهبری

تیم رهبری اجرایی مسئول نظارت بر فعالیت های عملیاتی و توسعه تجاری Boroge است.

حازیم سلطان السویدی : مدیر اجرایی مدیر عامل

 

راینر هوفلینگ :افسر ارشد بازاریابی

CMO

 

جان مارتین نوفر :مدیر ارشد مالی

مدیر مالی

 

دکتر حسن کرم :مدیر ارشد عملیاتی

COO

گروه صنعتی پترو آب حیات پیشرو در صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن و یو.پی.وی.سی امیدوار است توانسته باشد اطلاعات جامعی در مورد شرکت پتروشیمی بروج امارات به شما علاقه مندان عزیز ارائه کرده باشد و رضایت شما مخاطبین محترم را جلب کرده باشد در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره برای خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن میتوانید با تیم فروش و بازرگانی گروه صنعتی پترو آب حیات در تماس باشید.