لوله و اتصالات پلی اتیلن آب شیرین کن بندر عباس

همکاری گروه صنعتی پترو آب حیات در پروژه آب شیرین کن بندر عباس

با توجه به کاهش بارندگی و استفاده بی رویه از آب های زیر زمینی و خشک شدن آب چشمه ها و قنات ها در پی آن ، در مناطق مختلف استان هرمزگان  ، نیاز به استفاده از آب دریا و تبدیل آن به آب شیرین برای مصارف خانگی و شرب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

پروژه یک میلیون متر مکعبی آب شیرین کن بندر عباس به عنوان بزرگترین سایت تولیدی آب شیرین در کشور کمک شایانی به این موضوع کرده است. این سایت شیرین سازی آب نه تنها مصارف آب استان هرمزگان را تامین نموده است ، بلکه هدف آن انتقال آب شیرین به سایر قسمت های کویری در کشور نیز میباشد.

با توجه به برنامه ریزی برای تولید 50 میلیون متر مکعب در سال میتوان گفت نیاز آبی بندر خمیر و روستاهای اطراف این بندر و استان هرمزگان رفع خواهد شد. با بالاتر رفتن ظرفیت تولید آب شرین از این سایت تولیدی خوشبختانه مشکلی برای انتقال آب شیرین به دیگر مناطق کویری کشور مانند استان کرمان و استان یزد نخواهیم داشت.

سرمایه گذاری در این بخش و ارائه مجوز با حمایت دولت و وزارت صنعت ، معدن و تجارت بصورت کاملا سازگار برای محیط زیست انجام گرفته است. سرمایه گذاری در بخش های مختلف پروژه آب شرین کن بندر عباس بر عهده شرکت های چادرملو ، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بوده است.

گروه صنعتی پترو آب حیات مفتخر است با تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن با بالاترین کیفیت و دارا بودن تمامی استاندارد ها برای این پروژه سهمی کوچک در بهبود وضعیت معیشت هم میهنان در جنوب کشور داشته است.